تکنولوژی

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

با توجه به وجود اقلام بسیار زیاد در حوزه ی لوازم جانبی موبایل برای خرید آنها بایستی بصورت هدفمند اقدام کنید.اقلام موجود در این حوزه بسیار متنوع و پرتعداد است که بطور کلی میتوان آنها را به چند دسته کلی تقسیم کرد:

محافظ ها برای موبایل

این دسته شامل گلس های محافظ صفحه گوشی، گلس های محافظ لنز گوشی و گاردهای محافظ گوشی هستند که هر کدام با تنوعهای زیاد در جنس و کیفیت و شکل و رنک موجود هستند.بهترین توصیه برای خرید با اطمینان خرید از فروشگاههای معتبر و شناخته شده است

در نظر داشته باشید اتحادیه صنف تلفن همراه در پشتیبانی از تقاضاهای مشتریان بسیار پاسخگو بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید براحتی میتوانید با خاطری اسوده خرید کنید.

همیشه پس از خرید تلفن همراه برا ی محافظت از آن حتما از گارد و گلس مناسب استفاده نمایید.ضمنا برای خرید اینگونه اقلام با قیمت مناسب تر حتما از فروشگاههای مختلف قیمت بگیرید و چنانچه دسترسی به عمده فروش داشته باشید با قیمت های بسیار مناسب تر میتوانید خریدتان را انجام دهید.

نگهدارنده ها برای تلفن همراه

این دسته خود شامل هولدر،سه پایه و مونوپاد است. از این میان هولدرها برای استفاده در خودرو سواری یا موتور سیکلت و دوچرخه کاربرد دارند.

همچنین بصورت استندهای روی میزی برای تماشای فیلم و کار با گوشی و تبلت نیز تهیه شده اند.

سه پایه ها برای فیکس شدن گوشی همراه روی آن بجهت استفاده از دوریبن برای عکاسی بوده و مونوپادها برای گرفتن عکس سلفی در گوشیهاه همراه کاربرد دارند.

بتازگی استفاده از سه پایه ها برای رینگ لایت ها بجهت نورپردازی رونق فراوانی گرفته. به این صورت که بلاگرها،یوتیوبرها و حتی پادکسترها برای تولید محتوای خود به استفاده از آنها روی آورده اند.

برای اینکه بتوانید عکسهایی با زاویه ی دلخواه بصورت سلفی بگیرید ناگزیر به استفاده از مونو پاد هستید.این ابزار نه تنها با کیفیت های مختلف بلکه با آپشنهای بسیا متفاوت و به روز شده در بازار موجودند که شما میبایست برای خرید موفق ضمن در نظر گرفتن تمامی جنبه های مورد نظر تان اقدام به خریدی مناسب و دلچسب نمایید

انواع شارژر و هندزفری گوشی های موبایل

به جز برخی مدلهای خاص شما اغلب با خرید یک گوشی همراه داخل کارتن آن شارژ و شاید هندزفری هم متعلق به همان گوشی تحویل میگیرید.چنانچه با خراب شدن این اقلام یا بجهت بهبود بهره وری نیاز به تهیه ی این اقلام داشته باشید میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه آنها نمایید.

برای تهیه شارژر بهتر است نکاتی مانند میزان آمپر،توان شارژر،فست بودن یا توربو بودن آنرا مد نظر قرار دهید.استفاده از شارژر غیر استاندارد برای گوشی میتواند به مدار شارژیا باتری گوشی موبایل آسیب برساند.

شارژرهای فندکی خودرو و حتی پاوربانک ها نیز از انواع شارژرها هستند گه هر مورد کارایی خاص خودشان را دارا هستند.پاواربانک ها را اندازه ها و ظرفیت های متفاوت و شارژرهی فندکی را با آمپر و توان و درگاه های متفاوت میتوانید جستجو کنید.

این روزها مردم برای راحتی کار هندزفری های بیسیم و همچنین کاهش مضرات استفاده کنار گوش گوشی های همراه به سمت هندزفری های بیسیم روی آورده اند. این کالا نیز مانند نوع سیم دار از لوازم جانبی تلفن همراه بوده که با انواع و اشکال و سایزهای متنوع در بازار موجود میباشند.

انواع کابل گوشیهای موبایل

کابلهای بسیار متنوی با کارکردهای گوناگون در صنعت و بازار لوازم جانبی موبایل وجود دارند. نوع در گاههای مورد نیاز و قابل استفاده در گوشیهای موبایل بر اساس نیاز دلیلی بر ایجاد این تنوع میباشد. بعنوان مثال کابل شارژ،کابل AUX،کابل انتقال اطلاعات، کابلهای میگروفون و….از این دسته هستند.

همچنین این دسته براساس طول کابل نیز قابل بررسی هستند بطوریکه در شارژرهای فندکی کوتاه تر و در برخی استفاده های خاص بلند تر میباشند.جنس آنها نیز بر اساس مرغوبیت متفاوت بوده و حتی انواع کنفی آن نیز در بازار موجودست

جمع بندی

آنچه گفته شد اطلاعات بنده بود با توجه به فرصت اندکم و از تجربه ی سالها کار در این حوزه با امید به اینکه به کار کسی بیاید. چه بسا بسیاری مطالب که به دلیل کمبود وقت قادر به ارایه ی آن نبودم و در ادامه آنرا تکمیل خواهم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *